Lady’s mijn Excusses!

1 Mrt

Helloo lady’s!

Okeee mijn oprechte excusses! Ten eerste voor het niet kijken op jullie site’s en ten 2e voor het niet posten van leuke artikels! Ik heb echt een paar waardeloze weken gehad. Jullie weten dat ik werkeloos ben. Hiervoor heb ik allerlei sollicitaties gedaan, en een aantal gesprekken gehad. Verder ben ik druk geweest voor muziek, aangezien de 1e optredens er weer aankomen! Met carnaval mogen we weer aan de bak, en dat betekend nieuwe nummers spelen en uit het hooft kennen!

Verder heb ik m’n hooft even bij een Mister X. Wat ik nu net even wat belangrijker vind. Lang leve de toekomst! haha

Maar eigenlijk mis ik het bloggen ook, dus wil ik wel weer gaan postenn! Ik denk ook wat meer over persoonlijke dingen! Als jullie dat tenminste intressant vinden!

Dus lady’s vanaf vandaag ga ik weer mijn best doen om leuke dingetjes te schrijven en jullie blogs weer te bezoeken!

Xoxx

2 Reacties to “Lady’s mijn Excusses!”

  1. Kalypso 2 maart 2011 bij 21:40 #

    Welkom terug. Hahaha, succes met mister X en de muziek.
    Liefs, xx

  2. silke 4 maart 2011 bij 22:08 #

    Ben benieuwd naar je artikelen!

Geef een reactie

