No Post? Sh^t he!

13 Feb

Hellooo Lady’s!

Al een paar daaggies geen updates! Helaas helaas!! Maar ik was de laatste dagen super druk! Verder had ik een filmpie gemaakt en bewerkt, maar deze was helaas op magische wijze verdwenen!! Dus ik ga nu even kijken als ik het opnieuw op ga nemen of het lekker met foto’s ga doen! Dus dus nog even gedult voor de How To, maaaar hij komt der aan!

Dus vandaag ook nog even geen up date, maar deze week komen er weer dingetjes aan! Ik heb wat leuke dingen bedacht dus dat komt helemaal goed! Maar ik vind het wel even lekker om nu, na het hele weekeind heen en weer gecrost te zijn, even op m’n luie gat te gaan zitten!! Tis even niet anders! Maar zoals ik al zei, deze week weer leuke dingetjes te lezen hier!!

Geniet nog even van het weekeind en alvast een goede week!

Xox

Eén reactie to “No Post? Sh^t he!”

  1. Kalypso 13 februari 2011 bij 19:48 #

    Ik ben benieuwd. Jij ook nog een fijne zondagavond.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

