Pakketje ontvangen van Glim.org

10 Feb

Een poosje geleden deed ik mee aan een winactie bij Priscilla van Glim.org

Ze kwam het pakketje aan!

Ik wist al dat er een setje van rituals inzat, maar Priscilla had er nog wat dingetjes bij ingestopt. Super lief natuurlijk. Ook zat er een klein briefje bij! Helemaal leuk!

Het doosje met de 3 mini’s erin.

De 3 mini’s! Ik vind de verpakkingen van de ritualsproducten altijd fijn en leuk er uit zien. Ook de geur van deze producten is heerlijk. Lekker fris, volgens m’n mam een mintgeur achtig iets!

De Lao Tze, een verkoelende voetenbalsem.

Mei Dao, een rijke en voedende bodycreme

Wai Wang, een zachte exfoliërende srubcreme * ik weet niet als ik dat woord goed heb, maar het is met zulke kleine lettertjes, dat ik het met en zonder bril niet goed kan lezen ghehe*

En dan de kadootjes die Priscilla er bij heeft gedaan. Een zakje nescafe *weet iemand als die met water of melk moet? * en een doosje freedent, Lekkeer!

Een paar nepwimpers! nog nooit gebruikt, dus het ideale moment om het een keer te proberen!

En dan als laatste 2 testertjes! Die ik natuurlijk eens even lekker ga uit proberen. Beide zijn voor de droge huid, dus ideaal voor mij!

Nou dat was het dan. Ik ben er echt super blij mee! Dus Priscilla nog een keer hardstikke bedankt! En voor jullie, neem ook even een kijkje op haar site! Ze heeft een super leuke site over beauty!

Xox

9 Reacties to “Pakketje ontvangen van Glim.org”

  1. supketchup 10 februari 2011 bij 22:53 #

    Leuke dingen zeg! De Rituals producten vind ik altijd erg fijn🙂

  2. Sabine 11 februari 2011 bij 16:30 #

    Leuk pakketje hoor!😀 Veel plezier ermee.

  3. Priscilla 11 februari 2011 bij 17:19 #

    Ik ben blij dat je het leuk vond! Wat een leuk artikel heb je ervan gemaakt!
    Die nescafe is trouwens gewoon met kokend water hoor, lekker simpel🙂

  4. sofie 11 februari 2011 bij 17:25 #

    wat leuk, proficiat! die rituals-producten lijken me heerlijk!
    x

  5. Kalypso 11 februari 2011 bij 22:09 #

    Wauw, die wimpers zijn heel mooi.
    Leuke dingen.
    Liefs, xxx

  6. Jeske 12 februari 2011 bij 00:16 #

    Wauw super leuk, zo’n pakketje.

  7. Tatjana 12 februari 2011 bij 11:21 #

    Leuk pakketje!

  8. Kimberley 12 februari 2011 bij 12:42 #

    Gefeliciteerd. Het zijn leuke spulletjes :”D

Geef een reactie

