Klein vraagje!

9 Feb

Vandaag heb ik een vraag, of nou ja eigenlijk 2 vraagjes voor jullie! Allereerst kreeg ik een aantal reacties met de vraag als ik ook een keer een how to wou maken van het sponsen op m’n nagels! Natuurlijk wil ik dit, maar nu vroeg ik me af, Willen jullie dit in een filmpje of met foto’s? Een filmpje is misschien makkelijker te volgen, maar heb ik nog nooit gedaan! En foto’s, ja ik weet niet.. Dus laat als je wilt even bij de comments achter wat jullie willen, en als jullie tips hebben, met het maken van filmpjes mag dat natuurlijk ook!

Dan vraag 2; Zijn er dingen die jullie graag willen zien op Watevahdude ? Ik schrijf nu over alles wat los en vast zit, en vind dat ook eigenlijk wel leuk, maar stel dat jullie nou een leuk onderwerp weten of iets graag willen zien laat het dan ook even achter bij de comments. Het mag over van alles gaan! Ik kan niet zeggen dat ik het doe, want het moet natuurlijk wel bij me passen, maar ik sta overal voor open!

In iedergeval alvast bedankt voor jullie hulp!

Xox

7 Reacties to “Klein vraagje!”

  1. Priscilla 9 februari 2011 bij 14:33 #

    Het maakt mij niet zo heel veel uit hoe je het doet (via een filmpje of via foto’s) maar zo’n tutorial vind ik heel leuk! Heb het namelijk ook wel eens geprobeerd maar ik vond het helemaal niet mooi geworden. Dus ik ben benieuwd hoe jij het doet.

  2. Kalypso 9 februari 2011 bij 14:49 #

    Een how to is heel erg leuk. Met foto’s in stappen aangegeven.
    Liefs, xxx

  3. Pretty Beauty Land 9 februari 2011 bij 15:36 #

    Een how to do filmpje is leuker!

  4. Marieke 9 februari 2011 bij 17:07 #

    Ik heb niet echt iets wat ik zou willen lezen, maar een how to filmpje zou wel eens leuk zijn om te zien!

  5. Angelique 9 februari 2011 bij 17:19 #

    Mij maakt het niet zoveel uit of je een filmpje/foto doet, vind het allebei wel leuk! En misschien kun je een vast menu maken met thema’s, bijvoorbeeld persoonlijk/beauty. Kunnen je bezoekers zien wat ze willen🙂

  6. sofie 9 februari 2011 bij 19:13 #

    ik denk dat er niet echt veel verschil is tussen een filmpje of foto’s hoor! als je gewoon zorgt dat je genoeg foto’s tussendoor maakt, zal het daar ook wel duidelijk mee zijn! en een vast onderwerp hoeft voor mij niet echt, ik vind het juist leuk om over veel verschillende dingen te lezen!
    x

  7. Judith 10 februari 2011 bij 17:50 #

    Ik denk inderdaad ook dat een filmpje iets leuker is, en je begrijpt ook sneller hoe het moet enzo, dan foto’s waar je niet bij kunt terugspoelen als je het even niet meer weet.

Geef een reactie

