My New Phonee!

7 Feb

Vandaag was het eindelijk zover! Ik heb eindelijk een nieuwe telefoon gekocht! Mijn oude telefoon had ik al zo’n 4 jaar en daar sinds 2 jaar heb ik een dikke barst in m’n beeld! Nu zullen jullie denken; Waarom kocht je niet direct een nieuwe toon toen je er een barst in kreeg? Nou ik vond die telefoon zo fijn, dat ik eigenlijk helemaal geen nieuwe wou! Ook ergerde ik me totaal niet aan de barst, dus ja waarom zou je dan een nieuwe kopen!

Maar vandaag vond ik het eigenlijk wel tijd voor een nieuwe. Naar een hoop heen en weer geloop in de mediamarkt kwam ik bij deze schoonheid uit! De Nokia C3. Is het geen plaatje? Op de terug weg in de auto heb ik van alles uitgezocht hoe alles werkt en der even een spelletje mee gedaan! Zitten leuke spelletjes op, het menu is makkelijk en eigenlijk lijkt die best wel op m’n oude telefoon alleen kan ik nu wel internetten! Haha super handig dus!!

Verder valt er niet veel over te vertellen, maar vond het wel even leuk om mee te delen! Dit plaatje komt van de site van nokia, maar als jullie piccs van mezelf willen zien, laat het dan maar horen!

Xox

4 Reacties to “My New Phonee!”

  1. Kalypso 7 februari 2011 bij 21:30 #

    Leuke telefoon. Hihi, ik heb net een nieuwe Blackberry.
    Liefs, xxx

  2. Sacha 8 februari 2011 bij 07:16 #

    Ik heb de Nokia C6. Die is cht heeel fijn.

  3. Desiree 9 februari 2011 bij 12:58 #

    Mooie telefoon. Heel gaaf kleurtje.

Geef een reactie

