My Nails; Let the sun shine on my nails

6 Feb

Vandaag een My Nails, met een kleurtje dat ik eigenlijk nooit draag. Ondanks dat m’n favo kleur geel is draag ik het nooit, schandalig ik weet! Vandaag vond ik het wel tijd om m’n nieuwe trui aan te doen, die je in deze shoplog kon zien. En wel de gele, door dit weer van de laatste dagen krij ik steeds meer zin in de zomer, dus een zomerkleurtje kon geen kwaat. Ik pas m’n nagels vaak aan op de kleur kleding die ik die dag draag, dus zo vandaag ook. Ik droeg ik op m’n nagels 2 kleurtjes. Namelijk de gele kleur van Wild & More en een zwarte kleur van Essence. En natuurlijk heb ik weer m’n favo nagelsierkunt gebruikt, het sponsen! En dan heb je dit als resultaat. Hiernaast is de foto zonder flits.

Met flits

En van dichtbij, zonder flits.

Wat vinden jullie van m’n nagels?

Xox

8 Reacties to “My Nails; Let the sun shine on my nails”

  1. Cleo 6 februari 2011 bij 20:07 #

    Kun je een x een how to doen ?😀

  2. Ashley 6 februari 2011 bij 20:41 #

    Bedankt voor je reactie op mijn site! ^^
    Ik zou alleen in plaats van dat gele een licht goude kleur hebben gepakt.
    Maar verder heeel leuk gedaan!

  3. Kalypso 6 februari 2011 bij 21:23 #

    Dat heb je onwijs mooi gedaan. Dat ga ik ook proberen. De lakjes dekken ook goed.
    Liefs, xxx

  4. silke 7 februari 2011 bij 16:29 #

    Heel mooi gedaan! ben benieuwd naar je how to😉

  5. Sacha 8 februari 2011 bij 07:12 #

    Ik vind het erg mooi.

  6. sofie 8 februari 2011 bij 16:44 #

    het is echt superprachtig leuk geworden!
    x

  7. Gwen 10 februari 2011 bij 17:42 #

    Woow, iedereen kan tegenwoordig haar nagels zo leuk doen, behalve ik😦

Geef een reactie

