Mijn Oogschaduw stash

5 Feb

Ik dacht dat het misschien wel leuk was om jullie mijn oogschaduw stash te laten zien! Nou heb ik niet super veel, maar aanschouw mijn oogschaduwstash!

Dit zijn al mijn oogschaduws, ik heb van alles wat, maar het meeste palettes.

Mijn sleek palettes. Storm en Safari. Storm gebruik ik best wel veel, safari iets minder. Deze palettes zijn super fijn en goed gepigmenteerd.

 Mijn NYX 07 Versus en 05 Super Model. De laatste tijd gebruik ik Super model heel vaak. Vooral de grijze kleuren.

 

 L.A Colors palettes. Deze gebruik ik vaak voor een lijntje boven mijn ogen. De middelste is Ocean Breeze, De bovenste Lollipop en de onderste Stormy.

 Barry M Fine Glitter Ddust, de de kleuren; nr 24 Toffee, nr 6 Aqua en  nr 18 Purple

Barry M Glitter Dust, de kleuren; nr 88 Winter Berry, nr 39 Tan, nr 20 Baby Blue en nr 8 Silver Iredecent. Ik vind ze super fijn, al moet je wel super uitkijken voor fallout.

Een Gosh Qauttro en Trio. Deze gebruik ik eigenlijk nooit, omdat ze me een keer tegen vielen. Maar binnenkort even weer wat mee proberen. Het Qauttro is Q31 Aquarius, en het Trio is TR1 Fudge.

Invite *ken het merk verder niet* 514 Metallic Pearls, Theatre Cosmetics nr1. Deze kreeg ik beide van m’n schoonzusje in de periode dat ik alleen maar zwart droeg, zo’n 5 jaar geleden. Catrice LE Glamourama 04 Rock this Party en de gele 010 Sunny, We love You. De laatste heb ik net gekocht en nog niet gebruikt! Maar ben er erg benieuwd naar.

Wed ‘N Wild Trio 348B One Cloud Nine, Essence duo eyeshadow 01 Lovely Secrets en een oogschaduw uit de LE Surferbabe, 01 Surfer’s Kit. De laatste 2 zijn allebei niet meer te koop.

En dan als laatst, de basis dingen. Want wat is oogschaduw nou zonder oogschaduwbasis. De bovenste oogpotloden zijn van John van G, deze zijn echt super fijn! De kleuren zijn 02, 04 en 05. Daaronder 2 potloden van C*me beautyfull eyeshadows. Nog nooit van gehoord en der staan ook geen nummers op, dus ik kan alleen de kleuren vertellen; paars en bruin. Deze kreeg ik ook van m’n schoonzusje toen ik 15 was. Nu gebruik ik ze bijna nooit. Dan mijn NYX Jumbo Pencil in de kleur Milk en een Jumbo Pencil uit de LE Metallics, nr 01 Matel Battle. En dan als laast oogschaduwbasis van de Etos!

Dit was dus mijn oogschaduwstash, als je ergens een riview van wilt, laat het dan even horen bij de comments!

Xox

10 Reacties to “Mijn Oogschaduw stash”

  1. Kalypso 5 februari 2011 bij 21:20 #

    Dat is best veel. leuke palettes in het begin.
    Liefs, xxxx

  2. Marieke 5 februari 2011 bij 22:18 #

    Wauw, echt een leuke collectie!

  3. Martine 5 februari 2011 bij 22:21 #

    Mooie collectie zeg! Dat storm palette heb ik ook, J’adore ;D

    x Martine

  4. Sanne 6 februari 2011 bij 00:27 #

    Mooie dingetjes heb je zeg! En die sleek pallettes zijn fijn he?!

  5. Angelique 6 februari 2011 bij 12:32 #

    Dat zijn er veel, haha. Mooie kleuren!

  6. sofie 6 februari 2011 bij 13:35 #

    wow, veel! vind vooral de paletjes erg mooi!
    x

  7. Anne♥ 6 februari 2011 bij 13:56 #

    wooow, noem je dat niet veel? :O
    dat noem ik wel veeel haha.
    je hebt veel meer als mij.😛

    maar wel erg leuk!
    &dankje voor je comment.

  8. blogdelaFEMme 7 februari 2011 bij 14:20 #

    Jij hebt inderdaad een flinke collectie! Leuk allemaal!

  9. Lisan 7 februari 2011 bij 18:36 #

    leuke stash!
    al je palletjes van sleek en la colors zijn mooi❤
    en die glitters van barry m ook!

Geef een reactie

