Creatief bezig geweest

3 Feb

Ik ben vandaag even creatief bezig geweest en wel met een reden. Maar ik was zo tevreden dat ik het met jullie wou delen! Afgelopen week was m’n tante jarig, en naar wat dom zeuren vroeg ik als m’n neefje der ook een tekening had gemaakt. Vroeger deden mijn broer en ik dit ook altijd voor haar, dus ik vroeg als ze van mij ook een tekening wou. Nou dat leek der wel wat. Nu vond ik het wel super tof, om een schilderij *tje* te maken van mijn neefje en die aan m’n tante te geven. En dit is het resultaat geworden!

Stiekem ben ik best trots op het resultaat!

Xox

12 Reacties to “Creatief bezig geweest”

  1. supketchup 3 februari 2011 bij 21:03 #

    Wauw mooi gemaakt! Leuk en origineel cadeau🙂

  2. Kalypso 3 februari 2011 bij 21:51 #

    Heel erg mooi. Wauw, je bent heel creatief.
    Liefs, xxx

  3. Sabine 4 februari 2011 bij 11:04 #

    Heel gaaf gedaan! Waarmee heb je het gemaakt? Houtskool?

  4. Ashley 4 februari 2011 bij 11:21 #

    Hee leuke site!
    Wil je ook een kijkje nemen op die van mij?

    xx Ashley

  5. Judith 4 februari 2011 bij 17:17 #

    Ja, hier mag je inderdaad trots op zijn, heel leuk🙂

  6. Tamarah 4 februari 2011 bij 17:58 #

    Wauw echt heel erg knap gemaakt!

  7. sofie 4 februari 2011 bij 21:07 #

    wow, ziet er echt schitterend uit! wat prachtig dat je dat kan!
    x

  8. Marieke 6 februari 2011 bij 17:38 #

    Wauw, die is echt heel erg mooi gemaakt!

  9. Juudith/Watevahdude 6 februari 2011 bij 18:17 #

    Dankjullie allemaaal!!

Geef een reactie

