Who’s Gonna Win cycle 13 van ANTM ?

1 Feb

 Jaa volgende week is het zover! De finale van cycle 13 van America’s Next Topmodel! En aangezien ik een trouwe volger ben, moet ik het hier natuurlijk even over hebben! Nicole en Laura staan in de finale en *stiekem weet ik al wie er gaat winnen* Nicole moet gewoon winnen! Ik ben echt verliefd op haar haar, zo mooi! Die kleur en die krullen! Laura vind ik ook wel goed, maar Nicole is gewoon beter!

Maar wie moet er volgens jullie winnen? Nicole

Of Laura?

Nou mijn mening weten jullie, Nicole moet winnen!! Dus wie vinden jullie dat er moet winnen?

Xox

3 Reacties to “Who’s Gonna Win cycle 13 van ANTM ?”

  1. Maccia 2 februari 2011 bij 08:27 #

    Nicole🙂

  2. Kalypso 2 februari 2011 bij 13:16 #

    Nicole. ❤
    Liefs, xxx

  3. Tine 4 februari 2011 bij 22:46 #

    Geweldige foto’s🙂
    x

Geef een reactie

