My outfit;

31 Jan

Vandaag laat ik m’n outfit van zaterdag zien. Toen ik uit m’n bed kwam scheen de zon, en dacht ik heerlijk het word weer lekker weer! Na deze outfit aangetrokken te hebben en een stap buiten gezet te hebben dacht ik; hmm toch niet zo lekker weer… Je zult denken dit is toch een erg normale outfit voor dit weer? Nou ik ben een ontzettende kou kleum, dus vandaar, ghehe!

Wat droeg ik;
Grijs vest – C&A
Shirt – Lady Sting
Broek – Skooter
Schoenen – Vans
Riem – Okay
Sjaal – XS Sieraden

Wat vinden jullie van deze outfit?

Xox

6 Reacties to “My outfit;”

  1. Kalypso 31 januari 2011 bij 19:34 #

    Wat een leuke en frisse outfit.
    Staat je goed.
    Liefs, xxx

  2. Judith 31 januari 2011 bij 21:25 #

    Leuk gecombineerd!🙂

  3. Tamarah 31 januari 2011 bij 21:36 #

    Wat een leuke kleurtjes! Tenminste niet van die saaie en donkere kleuren die je veel in de winter ziet!

  4. Sharai 31 januari 2011 bij 22:27 #

    Het was ook mooi weer maar verschikkelijk koud! Goeie keuze die sjaal.

  5. Angelique 1 februari 2011 bij 11:47 #

    Mooie kleur! Leuk🙂

Geef een reactie

