My Nails; Uhmm?

30 Jan

Vandaag een My Nails met wat meer foto’s. Wat een rot kleurtje om op de foto te krijgen zeg! Vandaar dat de kleuren wat zullen verschillen! Mijn excusses!

Op naar wat ik droeg! Ik vond het wel weer eens tijd om de sponsjes erbij te pakken en eens wat anders te doen al normaal! Normaal doe ik vaak dezelfde kleur, maar alleen andere tintjes! Dit keer 2 verschillende kleuren namelijk roze en wit!

Wat heb ik gebruikt;
Basecoat – Catrice
Witte parelmoerachtige kleur – Hema long lasting 03
Roze kleur – Essence LE I love Berlin 01 Love this city
Topcoat – Essence quick dry topcoat

En dan het resultaat! Aanschouw!

Deze kleur van Essence is echt een nieuwe favoriet! Echt een geweldig kleurtje! Ennuu de 1e en laatste foto komen het meest overeen met het bij mij was.

Wat vinden jullie van mijn nagels?

Xox

4 Reacties to “My Nails; Uhmm?”

  1. Kalypso 30 januari 2011 bij 21:29 #

    HMMM, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is in iedergeval niks voor mij.
    Liefs, xx

  2. Angelique 31 januari 2011 bij 14:41 #

    Mooi kleurtje!

  3. Tatjana 31 januari 2011 bij 15:07 #

    De kleur van Essence is erg mooi!🙂

  4. sofie 31 januari 2011 bij 16:35 #

    mooi!
    x

Geef een reactie

