Geshopt en binnen van H&M

29 Jan

Gister ben ik wezen shoppen in Hoogeveen. Hier heb ik een paar dingetjes gekocht en vanochtend toen ik wakker werd was m’n H&M Paketje ook nog even binnen! Echt super snel! Benieuwd wat ik heb gekocht, scroll dan verder!

 

Shirtje van de Sting. Hier heb ik er al een aantal van, en zitten zo ontzettend fijn! En deze kleur kan natuurlijk niet onbreken naar ’t voorjaar toe! Koste € 9,95

Deze sjaal kocht ik bij de XS sieraden. Ik had nog nooit van dat winkeltje gehoord, maar ze hadden er een zwarte sjaal. Deze was een tientje

Handschoenen. Ik weet alleen niet meer waar ik ze gekocht heb, ghehe! Ze waren € 1,49

Deze trui kocht ik bij de ANWB *in Zwolle* Ze zijn echt super fijn, en ga hem gebruiken als winterjas. Ik heb geen goede winterjas, dus nu kan ik deze nog mooi aan. Vant zomer kan ik hem lekker aan op de camping in de late uurtjes! Hij zit echt heerlijk! Deze was met 60 % korting en koste nu € 36,-

Dan m’n aankoopjes bij de H&M!

De gele trui! Hij is echt leuk! En een lekker fris kleurtje!

De gewilde armband! In het echt is die nog leuker! Heerlijk al die kleurtjes!

En dan als laatst m’n zonnebril! En dan nu de bruine variant, ookal lijkt die op de foto niet bruin =| Maar vind hem echt super! Bijna nog leuker als de zwarte!

Dit waren dus mijn aankoopjes! Wat vinden jullie ervan?

Xox

8 Reacties to “Geshopt en binnen van H&M”

  1. Marieke 29 januari 2011 bij 16:05 #

    Hele leuke dingen! Altijd leuk als er een pakketje binnenkomt haha❤

  2. supketchup 29 januari 2011 bij 19:03 #

    Leuke dingen! Het armbandje ziet er echt leuk uit inderdaad😀

  3. sofie 29 januari 2011 bij 19:34 #

    prachtige armband! en ik ben ook hélémaal weg van de geweldige zonnebril!
    x

  4. Kalypso 29 januari 2011 bij 19:35 #

    Owwh, die zonnenbril is vet leuk. Leuke dingen hoor.
    Liefs, xxx

  5. Judith 29 januari 2011 bij 22:22 #

    Die trui is echt leuk!🙂

  6. Tine 30 januari 2011 bij 10:58 #

    Leuke aankoopjes!🙂
    x

  7. Angelique 30 januari 2011 bij 14:17 #

    Leeuk!

  8. Deedee.S 2 februari 2011 bij 15:41 #

    Ho die armband van de H&M is zo leuk, ik denk da ik die ook eens ga halen

Geef een reactie

