Valentijnsdag; Go our No Go?

28 Jan

Dat het bijna Valentijnsdag is hoef ik niemand te vertellen. *of nouja bijna? over 2 weekies* De ultieme dag om iemand te vertellen dat je die gene leuk vind, ookal is het anoniem. Stuur een bos bloemen, geef een roos, stuur een kaartje of geef een leuke kadootje! Tegenwoordig is niets meer te gek voor valentijnsdag!

Ik heb zelf niets met het hele Valentijns gebeuren! De jaren hiervoor werkte ik me de dagen voor valentijnsdag kapot, en dan had ik savonds geen zin meer op nog wat te ondernemen! Ook had ik met de jongen die toen m’n vriend was afgesproken er niet aan te doen! Geen kaartje, niet uit eten en geen klein kadootje! Maar dit jaar ligt toch net iets anders als normaal. Vorig jaar was ik vrijgezel, en had ik ook niemand op het oog, maar dit jaar? Jullie konden het al lezen in m’n Happy Newyear bericht *klik*, maar moet ik er nu ook direct wat aan doen met valentijnsdag? Iets in de trand van een kaartje? Moeilmoeilijkmoeilijk!

Foto’s komen van weheartit

Maar wat vind jij van Valentijnsdag? Ga je er nog aan doen of vind je het ook maar belachelijk? Laat het horen bij de comments!

Xox

2 Reacties to “Valentijnsdag; Go our No Go?”

  1. Kalypso 28 januari 2011 bij 22:22 #

    Ik ben er weg van. Alleen dit jaar het ik geen valentijn.
    Liefs, xxx

  2. Carolien 31 januari 2011 bij 17:45 #

    Ik vind valentijn maar een stomme dag.
    En zeker als je zelf geen vriendje hebt (a)
    alsof je op die dag meer van je vriend houdt dan op andere dagen.

Geef een reactie

