My outfit; Naise but Compfy

24 Jan

Vandaag een outfit om lekker op de bank te hangen! Aangezien ik geen werk heb, en dus veel thuis zit, draag ik lekker makkelijke outfits. Waar je een beetje in kunt hangen enzo. Daarom vandaag deze outfit. Een lekkere spijkerbroek met een shirt en een vest. natuurlijk kan mijn lekkere sjaal niet ontbreken, ik ben echt verslaafd aan dat ding.

Wat droeg ik;
Paars-wit-grijs-roze vest van protest
Blauw thirt van O’neil
Spijkerbroek van skooter
Roze Vans
Sjaal van de markt

Wat vinden jullie van deze outfit? Jou smaak of toch niet?

Xox

3 Reacties to “My outfit; Naise but Compfy”

  1. Kalypso 24 januari 2011 bij 17:50 #

    Dat vest is heel leuk. Leuke foto’s.
    Liefs, xxx

  2. Pretty Beauty Land 24 januari 2011 bij 21:01 #

    niet echt mijn smaak, hou meer van girly girly outfits! =D

  3. Judith 24 januari 2011 bij 21:47 #

    Leuk!

Geef een reactie

