Opendag Fotovakschool

22 Jan

Vandaag was het dan éindelijk zover! Hier had ik weken naar toe geleefd; De opendag van de Fotovakschool in Apeldoorn. Ondaks dat m’n mam nog mega grieperig was, en ze met me meegegaan! En het was eigenlijk toch best wel tof! Nu weet ik dus toch echt wel zeker dat ik naar deze school wil! Wanneer m’n pap der vanavond weer is, ga ik nog even met hem het er over hebben en dan ga ik me inschrijven in de hoop dat ik in maart nog kan beginnen! Spannend!!

Welke opleiding ga ik nou doen? Nou ik ga de basisopleiding doen. Deze opleiding duurt 7 dagen en ga je om de week naar school. Ook kun je voor avonden kiezen, dan ga je 14 keer naar school en heb je elke week les. Tijdens deze opleiding leer je je eigen toestel beheersen, leer je alle fotografiesche begrippen, verdiep je je in het werk van bekende fotograven, maak je kennis met studio en portretfotografie, de beginselen van het fotobewerken en het fotoprinten! Super handig dus!

Hierna kan ik ook nog de vakopleiding gaan doen, maar dit wil ik gaan bekijken nadat ik de basisopleiding heb gedaan. Super tof dus!

Vinden jullie het tof om hier, wanneer ik de opleiding doe dingen over te lezen?

Xox

4 Reacties to “Opendag Fotovakschool”

  1. supketchup 22 januari 2011 bij 19:14 #

    Oh klinkt leuk zeg! Ja ik zou het best leuk vinden om er wat over te lezen, of in ieder geval je eigen werk te zien!

  2. Kalypso 23 januari 2011 bij 11:46 #

    Dat klinkt heel leuk. Goede keuze.
    Liefs, xx

  3. Sabine 26 januari 2011 bij 12:34 #

    Aah daar woon ik ^^

    Lijkt me een erg leuke opleiding! Beter ook dat je even kunt ‘proeven’ voordat je echt een serieuze vakopleiding gaat doen. Veel plezier alvast!

Geef een reactie

