Ik ontving; Stylish Blogger Award

22 Jan

Vandaag mocht ik de Stylish Blogger Award ontvangen, Super tof!!

Tha Ruless;
* Bedankt diegene van wie jij de award hebt gehad met een link naar zijn/haar site.
* Deel 7 dingen over jezelf.
* Geef 15 bloggers de award.
* Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt

Maar van wie ontving ik deze award? Van Angelique van All-Inclusice *klik der op om door te linken*

Nou dan 7 dingen over mijzelf;
* Ik zit sinds januari werkeloos thuis, écht ontzetted saai!
* Ik bijna altijd een kleurtje in m’n haar heb! Ik vind m’n eigen haar kleur echt zooo saai!
* Ik een brildrager ben, maar dat ding eigenlijk bijna nooit op heb!
* Ik echt super erg hou van alles wat met fantasy te maken heeft!
* Ik hopelijk binnen nu en 2 jaar mijn droom ga waar maken om naar de andere kant van het land te verhuizen, in m’n eentje! Hopa op naar Zuid – Limburg
* Ik een hekel heb aan mensen die hun afspraken niet nakomen of altijd te laat zijn. Hierdoor kom ik dus ok zo goed als altijd mijn afspraken na, en ben ik eigenlijk altijd op de afgesproken tijd klaar of aanwezig.
* Ik van geel hou, misschien komt het doordat badeendjes geel zijn, maar ooit wil ik in een gele eend gereden hebben, haha!

Dan als laatst de genen wie ik deze award geef, moeilijk moeilijk, maar hier komen ze;
* Denise van Just-Pink * Anna van itsyrilifestyle * Petra van Sprinkles on a cupcake * Marjolein van Supketchup * Desiree van Deez * Nyria van Kalypso * Femke van Think in pink * Tamarah van Tasilo * Judith van Modemadame * Esmay van My sweet candy life * Marieke van Fanilla * Sofie van Princesslife * Priscilla van Glim! *  Mariel van Nailcrush * Tatjana van Beautyblogt

Excusses wanneer je de award al gehad had en al geplaatst had😉

Xox

11 Reacties to “Ik ontving; Stylish Blogger Award”

  1. Marieke 22 januari 2011 bij 21:01 #

    Superleuk dat je me getagd hebt! Ik heb hem al een keer gedaan, maar ik zal erbij zetten dat jij me ook hebt getagd hoor🙂 Leuke feitjes over jezelf, altijd leuk om zoiets te lezen!

  2. Marieke 22 januari 2011 bij 21:05 #

    Haha ja hij gaat volgens mij echt al heel lang mee! Je staat ertussen hoor: http://bit.ly/id2O0W🙂

  3. Anna 22 januari 2011 bij 21:21 #

    Thanks voor je tag! Misschien heb ik hem een hele tijd geleden al gemaakt, maar ik vind hem wel leuk om nog een keer te maken🙂

  4. supketchup 22 januari 2011 bij 21:39 #

    Leuk om te lezen! Bedankt voor het taggen🙂

  5. Gwen 23 januari 2011 bij 10:48 #

    Ik ben ook een brildrager en wil hem nooit opzetten😉

  6. Kalypso 23 januari 2011 bij 11:54 #

    AAH, wat leuk. Dankjewel.
    Liefs, xxx

  7. Desiree 23 januari 2011 bij 15:02 #

    Leuke tag! Dankjewel dat je mij getagged hebt🙂

  8. petra 23 januari 2011 bij 15:43 #

    Bedankt om hem ook aan mij door te geven. Heb hem vroeger al eens gehad, maar heb sindsdien wel nieuwe lezers bij die benieuwd zijn naar wat weetjes, dus ik probeer hem zo snel mogelijk online te zetten.

  9. sofie 23 januari 2011 bij 18:58 #

    oh dankjewel! ja, ik had hem idd al maar ik zal je naam erbij zetten😉
    x

Geef een reactie

