Ziek, Ziek en nog eens ziek!

20 Jan

Jaja, ik ben ook besmet met het welbekende griepvirus. Gelukkig heeft half nederland ermaar vast van *Uche uche* Sinds zondag ochtend lig ik dus met korts op de bank. En wanneer ik ziek ben, zit ik niet op de pc. Totaal geen behoefte aan. Ik lig maar een beetje op de bank, met de tv aan en slaap af en toe wat! Vandaag voel ik me weer wat beter, gelukkig! maar ik ben nog niet helemaal beter! Vandaar dus even dit kort maar krachtige stukkie!

Xox

6 Reacties to “Ziek, Ziek en nog eens ziek!”

  1. Kalypso 20 januari 2011 bij 17:24 #

    Beterschap meid. Ik heb het ook gehad. Ik zie dat je best vaak reactie achter laat op mijn blog. Bedankt voor al je lieve en leuke reacties.
    Ik ga jouw meteen even volgen. Hihi, en zeker wat meer reactie’s achterlaten.
    Liefs, xxx

  2. Angelique 20 januari 2011 bij 17:25 #

    Sterkte!

  3. Judith 20 januari 2011 bij 18:40 #

    Veel beterschap! x

  4. supketchup 21 januari 2011 bij 01:01 #

    Oei veel beterschap!

  5. Gwen 22 januari 2011 bij 18:45 #

    heeel veel beterschap !

Geef een reactie

