Tagg; wat zit er nu in..

15 Jan

Deze tagg kwam ik al op een aantal blogs tegen en eigenlijk vond ik um wel leuk, dus vandaag deze tagg.

Enjoy!

 Wat zit er nu in……
Je broekzakken; Telefoon en lippenbalsem
Je jaszakken; Moffen * die vingerloze handschoenen * en zakdoeken
Je tas; Portomonee, kouwgom, bril, snoeppies, sleutelbos, zakdoeken, medicijnen, steundingen voor m’n voet, handcreme, nivea en dat was het volgens mij wel zo ongeveer
Je mond; Niets, nada noppes
De koektrommel; Nou die hebben we niet, maar in de kast liggen van die koekjes met chocola *duidelijk toch xD * enn nog wel wat koekies
De snoeptrommel; Hebben we ook niet, en we hebben ook nooit echt snoep in de kast liggen
De koelkast; alle dagelijkse dingen vla beleg drinken enzo
Cd speler; Nou zal ik eens wat zeggen, die heb ik niet😐
Dvd Speler; Volgens mij Harry Potter deel 5

Wat ligt er nu op….
Je bureau; Ik heb geen bureau
De salontafel; Nouja dat word dan die van m’n ouders, maar daar liggen 2 boeken, wat zooi van me; like papieren en dingen die ik moet regelen en een dienblad met olieflessen en wat kaarsjes
De vensterbak; Die op mijn slaapkamer daar staan 4 vaasjes op en een ontzettend stoere kikker knuffel
Het bed; Ghehe heel veel zooi! Ik verzamel alles is bed! Ik heb een 2 persoonbed, voor 1 ieniminie persoon. Zo ligt m’n agenda er, dagboek, stiften, pennen, leesboek, kladblokkie en natuurlijk mijn dekbed en 1 kussen
Het nachtkasje; Lampje, fotolijstjes, wat sieraden en een glas
Het aanrecht; Mijn heerlijk vers gebakken appeltaart en muffins!
De wastafel; 4 washandjes * van elk gezinslid 1 * en een zeep bussie. De rest staat in de kast of op de plank boven de wastafel. Verder heb ik mijn verzorgingsspul make-up, haarspul en verzorgingsproducten op m’n slaapkamer staan

Nou leuke tagg toch? Als je hem nou ook tof vind en um ook op je blog plaatst let me know!

Xox

5 Reacties to “Tagg; wat zit er nu in..”

  1. Tine 15 januari 2011 bij 22:16 #

    haha, leuk🙂
    x

  2. petra 16 januari 2011 bij 09:30 #

    Hihi, wat leuk om lezen!!

  3. Tatjana 16 januari 2011 bij 14:42 #

    Leuk om te lezen!

  4. Marieke 16 januari 2011 bij 18:14 #

    Leuk om te lezen inderdaad🙂

  5. Judith 19 januari 2011 bij 15:42 #

    Leuke tag, mooi geschreven🙂

Geef een reactie

