My Life As Liz

13 Jan

Oké als der iets is was ik tof vind om te kijken, is dit het wel! Ik hou van dit programma! Vandaag was de laatste aflevering van My Life as Liz op MTV. Waar gaat het over?

” My Life As Liz volgt het leven op een High School door de ogen van Liz Lee, een voorzichtig, sarcastisch en gevat meisje dat vastgeroest zit in een conservatief stadje in Texas. Liz voelt zich altijd het buitenbeetje en kan niet lekker meekomen met de andere studenten. Deze serie volgt Liz terwijl zij een poging onderneemt om haar eigen plekje te creëren tussen de ‘normale’ studenten. Zal het haar lukken, of moet Liz gewoon accepteren dat ze nou eenmaal niet altijd mee kan gaan in de ‘flow’ van het gewone volk? Het wereldbeeld van Liz, samen met haar bijzondere gevoel voor humor zorgen er voor dat deze onderneming van Liz vooral hilarisch is om te volgen. Haar openheid en eerlijkheid zorgen er voor dat je als kijker direct meeleeft met de reis van Liz door haar leven als tiener. 

Aldus MTV.nl

Echt een tof programma. Heerlijk hoe Liz is, hoe ze zichzelf is en hoe ze met de jongens omgaat! Hoe ze met de populairste meid van school om moet gaan en hoe ze daar goeie vriendinnen mee word! Ook haar kledingstijl spreek me erg aan en haar kapsel vind ik zo tof!!

Ik heb zelf niet alle afleveringen gezien, maar die ga ik zeker online nog even kijken! Ken je het nog niet, en ben je toch benieuwd check MTV.nl

Hebben jullie dit programma ook gevolgt en wat vinden jullie ervan?

Xox

7 Reacties to “My Life As Liz”

  1. Angelique 13 januari 2011 bij 20:41 #

    Oeh kende ik nog niet, thanks!

  2. supketchup 13 januari 2011 bij 21:10 #

    Kende ik nog niet, ga ik zeker kijken! Vind mtv series altijd wel leuk🙂

  3. Judith 14 januari 2011 bij 20:32 #

    Ik kende het programma niet, misschien ga ik het wel eens online kijken als ik nog eens echt tijd heb, wat nu dus ontbreekt🙂

  4. Dorien 14 januari 2011 bij 21:40 #

    Ik ken het programma zelf niet, maar het lijkt me wel leuk ! Misschien probeer ik het nog wel eens online te kijken🙂

  5. Anne 21 mei 2011 bij 21:06 #

    Ik ken de serie en vind het super leuk ik wil ook zo’n kapsel met een schuine pony
    Zeker een aanrader om online te kijken
    Xx

    • berit sacre 16 mei 2012 bij 20:36 #

      weet er iemand welke kleur ik moer kiezen voor dit resultaat te bekomen bij licht bruin haar?

      grtz

  6. anamone 5 juli 2011 bij 19:13 #

    echt een leuk programma, ik heb helaas nog maar een paar afleveringen gezien😦 ga ze zeker online kijken🙂
    @anne inderdaad zon kapsel met schuine pony is egt leuk :p

Geef een reactie

