Geshopt in Zwolle

11 Jan

Vandaag ben ik wezen winkelen met m’n nicht in Zwolle. Het was de bedoeling om heel Zwolle leeg te kopen, maar helaas het liep iets anders. M’n nicht was helemaal niet fit, en we zijn dus weer vrij snel naar huis gegaan. Maar natuurlijk hebben we nog wel wat kunnen kopen! Benieuwd naar wat ik gekocht heb? Check it out;

 
Allereerst kocht in dit doosje bij de Xenos. Mijn bakje met nagellak puilde nog al uit, en ik moest wat anders. Hier kan volgens mij een stuk meer in. Deze was € 4,99

Een zonnebril. Ik hou van Pilotenbrillen. Elke zomer moet ik er in iedergeval 1 hebben. Ik had er al 1 met paarsachtige glazen, helaas is deze bijna overleden. Dus tijd voor een nieuwe. Deze komt van de H&M en was € 4,95

2 riempjes. Een zwarte en een bruine. € 4,95 per stuk

Verder kocht ik bij de H&M deze sjaal. Jullie weten inmiddels wel, dat ik een verslaving aan sjaals heb. Nouja zo’n soort als deze had ik nog niet, schaamschaam. Hij is blauw met roze en niet super lang. Kosten € 3,- *Ja als persoon met een sjalen versaving kan je deze natuurlijk niet laten liggen.*

Dan een tas. Ik zit al maanden tegen m’n moeder te zeuren; Ik wil een zwarte tas. En vandaag is het er dan van gekomen. Deze tas heb ik ook een soort van in het bruin. Maar ik hou van Brunotti tassen. Goede kwaliteit en der kan veel in. Deze was € 39,95

En dan als laatste een ring. Eigenlijk was ik opzoek naar houten oorbellen. Grote platte knopjes, maar die zijn écht nergens te vinden. Toen zag ik deze ring en dacht ik deze is van mij! Deze was in de uitverkoop en was maarliefst € 2,- Koopje toch

Wat vinden jullie van m’n aankoopjes?

Xox

6 Reacties to “Geshopt in Zwolle”

  1. Eline 11 januari 2011 bij 16:26 #

    Wat een grappige ring!

  2. supketchup 11 januari 2011 bij 18:31 #

    Leuke dingen heb je gekocht, ik hou van pilotenbrillen!

  3. Judith 11 januari 2011 bij 19:15 #

    Leuk geshopt!
    De nagellak die je op hebt vind ik trouwens ook erg leuk🙂

  4. Priscilla 12 januari 2011 bij 15:06 #

    Die bril vind ik echt geweldig! Ik wilde zelf ook een nieuwe voor op vakantie maar ik kan echt totaal geen zonnebrillen vinden hier in de stad, helaas!!

  5. Marieke 15 januari 2011 bij 09:36 #

    Het doosje en de riempjes zijn leuk!🙂

Geef een reactie

