LE Essence I Love Berlin

9 Jan

Van de week konden jullie al zien, dat ik een aantal lakjes uit de LE van Essence had gekocht. Zo kocht ik 4 lakjes en een tippainter. Benieuw naar de kleurtjes? Kijk mee!

 

Van links naar rechts; 03 Green Gras, 02 I’m a Berliner, 04 Buddy Bear, 01 Love this city. *let niet op het net zo netjes gelakte* Ik vind de kleuren echt leuk! Lekker frisse kleurtjes, leuk voor het voorjaar en de zomer. De rozige, is elke keer anders van kleur. Op het plaatje lijkt het weer anders, als ik er nu naar kijk op m’n nagels. De andere kleurtjes vind ik ook erg leuk, vooral 03 green gras! Verder vind ik de lakjes wel een beetje stroperig, maar ach daar wen ik wel aan. Verder ben ik er erg tevreden over. De tippainter heb ik nog niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Xox

6 Reacties to “LE Essence I Love Berlin”

  1. Judith 9 januari 2011 bij 15:22 #

    Leuke lakjes, alleen de groene & roze zijn net iets te fel voor mij🙂

  2. astrid 9 januari 2011 bij 18:50 #

    Mooie lakjes! ^^

  3. Anne 9 januari 2011 bij 20:59 #

    waauww! mooie lakjes! ^^

  4. Lisa 10 januari 2011 bij 18:10 #

    Leuke lakjes! Ga ik misschien ook wel even halen, hihi🙂

  5. Pretty Beauty Land 11 januari 2011 bij 13:42 #

    Erg mooie kleuren!

  6. sofie 13 januari 2011 bij 16:26 #

    wat een schattige kleurtjes!
    x

Geef een reactie

