Opruimen van mijn kast.

6 Jan

Vandaag heb ik mijn kleding kast opgeruimd. Hier kwamen nogal wat dingen uit, die ik weg doe. Hiertussen zitten ook een aantal shirt die eigenlijk nog in best wel goede staat zijn. Ik heb ze op marktplaats gezet. Dus als je intresse hebt, ga dan even naar de link die eronder staat. Het is allemaal kleding uit mijn gothic periode, so no worry’s dit draag ik niet meer! haha

Shirt within temptation Klik

Groen bruin geblokt vest Klik

Spijker spike jasje iets klik

Longsleeve Nightwish Klik

Tshit Nightwish Klik

Vest Delain Klik

Eén reactie to “Opruimen van mijn kast.”

  1. supketchup 7 januari 2011 bij 20:23 #

    Opruimen, goed idee! :p

Geef een reactie

