Nieuw Favoriet programma!

6 Jan

Vanavond was er weer eens een nieuw programma op. Niet iets in de trand van wie is de mol deel 3214, of popstars deel 2142. Maar gewoon een compleet nieuw programma! Toen de reclame’s er alleen nog maar van op tv waren dacht ik, Joaah das leuk! En vanavond was het zover! Het begon! Maar over welk programma heb ik het nou?

Wie is de reisleider!

Echt waar dit is echt een leuk programma! Ik volg niet zo snel programma’s maar deze ga ik toch echt wel volgen!

Even kort; 4 bekende nederlands; Eddy Zoëy, Bridget Maasland, Dennis Weening en Rick Brandsteder gaan als reisleider op stap met een groep nederlanders/belgen. Zij zijn dus de reisleiders voor de hele week van die groep. Zo word er bij Bridget tijdens de vliegreis al iemand onwel, en Zit Dennis uren lang in de bus dankzei de weersomstandigheden van de dagen ervoor.

Heerlijk programma om naar te kijken! Vanaf nu dus elke donderdag om 21.30 uur op rtl 5!

Hebben jullie dit programma ook gekeken?

Xox

6 Reacties to “Nieuw Favoriet programma!”

  1. Britt 7 januari 2011 bij 16:54 #

    Mij lijkt het een heel leuk programma!! Ik kon het gisteravond niet kijken, maar ik denk dat de volgende donderdag ik het ga kijken =)

  2. Tatjana 8 januari 2011 bij 14:35 #

    Ik heb het nog niet gezien, maar bijna mijn hele twitter timeline heeft wel gekeken😉

  3. Lisa 8 januari 2011 bij 20:56 #

    Ik zag een klein stukje ervan en ik vond het echt geniaal!
    Wat ook heel leuk is: Wie is de mol – Donderdag 20.30 Ned. 1
    Moet je echt kijken! Je raakt verslaafd😛

  4. Judith 10 januari 2011 bij 19:36 #

    Ik woon België en heb dus vooral Belgische zenders, daarom dat ik dit programma eigelijk niet ken🙂

  5. Priscilla 12 januari 2011 bij 15:05 #

    Ik heb het gezien en vind het erg leuk! Inderdaad een geslaagd nieuw programma

  6. Sabine 14 januari 2011 bij 16:15 #

    Vind het programma niet súper leuk, maar aangezien Rick in Thailand was (ik ben daar op vijf maanden op stage geweest) MOEST ik wel even kijken haha.

    Ben meer fan van Wie is de Mol!🙂

Geef een reactie

