Geshopt bij de Kruidvat

5 Jan

Gister ben ik eventjes het dorp ingeweest. Ik was nodig toe aan een flesje nagellakremover en ik moest een kaartje halen. Toen zag ik dat de nieuwe LE van Essence erwas en deze moest ik natuurlijk even bewonderen. Uiteindelijk kwam ik de winkel uit met een tasje met dit erin;

Een flesje nagellak remover, 4 lakjes en een tippainter uit de LE van Essence en 2 dingetjes uit de uitverkoopbak. Beide zijn van de LE van Catrice, Glamourama. Helaas zit er een dikke sticker over de namen van de producten. Heeel stom!

Als je een riview wilt van iets, laat het dan even achter in de comments!

Xox

Eén reactie to “Geshopt bij de Kruidvat”

  1. Mariel 5 januari 2011 bij 16:03 #

    Gave lakjes! Die wil ik wel zien🙂

Geef een reactie

