Winactie gewonnen!!!

4 Jan

Afgelopen week kreeg ik het leuke nieuws dat ik een winactie gewonnen had!! Ik had super geluk, want de gene de eigenlijk gewonnen had, had niet gereageerd! De winactie waar het om gaat, was op de blog van Larissa en Tara van Kittehcupcakes. Wat moest je doen? Je moest in een comment achterlaten waarom jij ging schitteren in 2011. Mijn antwoord was;

” Ik ga in 2011 schitteren omdat ik mijn diploma voor bloemist hoop te behalen, ik een super leuke nieuwe baan ga zoeken en ik een nieuwe cursus ga volgen! Afgelopen jaar was bagger. Vriendje uit, school gestopt, baas die met winkel stopt! Dus dit jaar kan alleen maar beter! “

Vandaag lag mijn prijs in de brievenbus. Ik wist al wat er in zat, namelijk een super toffe ring! Kijk en kwijl!

 

Issy niet mooi!! Het is een verstelbare ring, en zelf met mijn dunne vingers pas ik hem dus, Super handig!! Ik ben der echt super blij mee! Dus meiden als jullie dit lezen, Mega bedankt!

Xox

4 Reacties to “Winactie gewonnen!!!”

  1. supketchup 5 januari 2011 bij 14:39 #

    Wauw super mooie ring!

  2. sofie 7 januari 2011 bij 13:00 #

    prachtige ring!
    x

  3. Sanne 10 januari 2011 bij 18:46 #

    Echt een supermooie ring! Ik wil ‘m nu ook🙂

  4. Myrthe 11 januari 2011 bij 11:54 #

    wauw deze ring is echt super mooi😀

Geef een reactie

