Mijn nagellak

2 Jan

Joaaah vandaag ga ik jullie mijn nagellakstash laten zien. Schik niet, want hij is niet super groot. Maar der komt wel elke keer wat bij. Verder heb ik alleen maar Lowbudget lakjes en is mijn duurste van gosh. Dus kijk en aanschouw!

Nail art stuf. Stampy set van essence plus 2 image plaatjes, die ik eigenlijk nooit gebruik. En een dottingding.

Nagellakremover van kruidvat, sateprikkers en sponsjes. De remover en de sponsjes gebruik ik best wel veel!

Base en topcoats; Smoothing Base coat van catrice, matte topcoat, glittertopcoat, quick dry topcoat, nail art twins glitter topper 02 Julia

Rode en roze kleurtjes; Essence surfer babe collectie nr 01 Surferama, Essence colour & go 08 ultimate pink en 11 so glamourous, Miss sporty 260 en 151, catrice 100 wine-tastic

Zwart grijs zilver; Essence multi dimension 20 Fatal, Da glam & glitter 109, Essence surfer baba collectie 02 point break, Hema metallic, Goh 555 Silver

Wit; H&M why not, essence fast & last 02 pastel white, Hema long lasting 03, Da 017

Blauw; Essence Multi Dimension 40 Groovy, Catrice 260 Blue’s Brother, Essence sufer babe collectie 04 The world’s coolest, Miss Sporty 314

Bruin; Essence Mulit Dimension 39 Spicy, Catrice 230 Clay-ton, My hero, Da 408 en 006

Overig; Basicnagellack 76, Wild & More, Catrice 240 Sould out for ever, Catrice 120 Plum play with me, Catrice 110 Poisen me Poisen you

That is!! Als jullie ergens een riview van willen laat het dan even achter bij de comments.

Xox

5 Reacties to “Mijn nagellak”

  1. supketchup 2 januari 2011 bij 18:58 #

    Leuke lakjes heb je! Ik zou wel swatches willen zien van Essence – Spicy🙂

  2. Priscilla 3 januari 2011 bij 15:48 #

    Mooie lakjes! Ik ben wel benieuwd naar die metallic van de Hema, daar heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan maar heb hem toch weer teruggezet.

  3. Angelique 3 januari 2011 bij 17:38 #

    Leuke kleurtjes!!

  4. HollandStyle 3 januari 2011 bij 19:18 #

    Leuk!!

  5. sofie 3 januari 2011 bij 19:47 #

    oh wow, je hebt veel!
    x

Geef een reactie

