Reading and Movie Challange

1 Jan

Een nieuw jaar, tijd voor nieuwe uitdagingen! Zo ga ik dit jaar meedoen aan 2 challanges! Jajaa, Het is wat! Aan welke challanges ga ik meedoen; De reading en de Movie Challange. Beide challanges lopen van 1 januari tot 31 december 2011.

Als je hier en hier klikt kom je op de pagina’s uit me de uitgebreide uitleg en kun je zien hoever ik al ben. Ook ga ik af en toe wat schrijven over de films en boeken die ik gehad heb. Maar vooral bij films zal ik dit niet bij elke film doen. Bij de boeken moet ik het nog even zien.

Wat houden de challenges nou in; Bij de reading challange is het de bedoeling dat je in 1 jaar tijd 20 boeken leest. Nu zul je denken 20! WHUT! SO MUCH, maar een gek als ik leest elke avond in bed zo een aantal hooftstukken weg. Dus ik benieuwd hoever ik met deze ga komen. Bij de Movie challange is het de bedoeling dat je 150 films in een jaar gaat kijken. Ik weet al wel bijna zeker dat dit het hem niet word, maar proberen kan nooit kwaat! Ik wil wel eens zien hoeveel films ik wel kan kijken!

Lijkt het je zelf ook leuk om aan een challange mee te gaan doen, schrijf je dan snel in op deze site. Behalve deze 2 challanges zijn er nog een aantal, dus voor ieder wat wils!

Doen jullie nog mee aan zulk soort dingen, of zeg je laat maar, dat gaat me nooit lukken?

Xox

2 Reacties to “Reading and Movie Challange”

  1. petra 2 januari 2011 bij 11:07 #

    Happy newyear!!!
    Wat leuk die challenges!! Veel succes!!

  2. Rebekka 2 januari 2011 bij 14:25 #

    happy new year en leuk die challenges!

Geef een reactie

