Dagje in Limburg + iniminiee shoplogietsachtig

1 Jan

Afgelopen woensdag ben ik samen met mijn ouders en mijn vriendin Louise een daggie naar Limburg geweest! Louise ken ik van vakantie en woont dus niet bij mij in de buurt. Zij kwam dinsdagavond al bij me. Zo konden we woensdag al vroeg weg!

Op de heenweg zijn we eerst langs Outlet in Roermond geweest. Goed dat ik bezig was, heb ik gewoon niet, maar dan ook niets bij de Vans shop gekocht! Normaal kan ik de verleiding niet weerstaan en koop ik een paar schoenen. Nu dus niet, dus ik ben weer trots op mezelf haha!

Daarna zijn we doorgereden naar Maastricht en zijn we wezen shoppen! Louise en ik hadden 3 uur de tijd, helaas te weinig, want wat was het ontzettend druk! Het idee was om even flink in te slaan. maar Helaas, ik kwam alleen weer met een sjaal een muts en een nagellak. Van de nagellak heb ik geen foto, maaar van de sjaal en de muts wel! Dus hier een fotootje van tijdens oud en nieuw.

De muts is van de H&M. Een roze en was € 8,- of € 9,- De sjaal heb ik gekocht op de markt, deze was € 8,- Het is een tunnelsjaal, die 2 keer rondkan. Beide zijn echt super fijn en heerlijk warm!

Naar het shoppen zijn we even langs de camping gegaan en hebben we even genoten van het uitzicht en alle sneeuw! heerlijk! Er lag echt super veel sneeuw, ik zakte gewoon tot bijna boven aan m’n laarzen in de sneeuw weg. *zoveel lag er bij ons echt niet* Verder hebben we dus nog even op de camping gekeken, daar even geketst en de dieren even bekeken! Rond half 5 gingen we weer richting huis. Met een stop in Arnhem op Louise weer op de trein te zetten!

Het was echt een super dagje! Super gezellig en heerlijk om weer even daar te zijn! Ik heb nu echt weer super zin om terug te gaan! Dus daar ga ik binnenkort echt even weer voor zorgen!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan in de vakantie?

Xox

2 Reacties to “Dagje in Limburg + iniminiee shoplogietsachtig”

  1. supketchup 2 januari 2011 bij 00:04 #

    Klinkt als een gezellig dagje! Limburg vind ik altijd zo mooi, maar zeker met de sneeuw😀 En leuke sjaal en muts heb je gekocht!

  2. Tatjana 2 januari 2011 bij 10:54 #

    Klinkt zeker erg gezellig!
    Leuke muts en sjaal, lekker warm!😀

Geef een reactie

