Happy Newyearr!!

30 Dec

Jaaa over iets meer dan 24 uur is het zover! 2010 maakt plaats voor 2011! Dit jaar ga ik voor een goed jaar! Afgelopen jaar begon behoorlijk waardeloos. Gestopt met m’n opleiding wat nogal wat gezeur meebracht, vriendje aan en snel weer uit, baas die stopt met winkel en zo zijn er nog genoeg andere dingen gebeurt dit jaar!

Goede voornemens voor 2011? Nou eigenlijk doe ik daar nooit aan. Ik vind dat als je een goed voornemen hebt je je daar aan moet houden en dit lukt mij meestal niet. Verder vind ik ook dat je elk moment van het jaar met een nieuwe start kunt beginnen!

Maar ik heb wel een aantal dingen die ik hoop te berijken dit jaar, namelijk; Ik hoop mijn opleiding af te ronden en Ik hoop een super leuke baan te krijgen, waar ik ook een poos kan blijven! Verder ga ik gewoon lekker door hoe ik m’n leven nu leef. Ik zie wel hoe het loopt. Verder wil ik eigenlijk wel de jongen die ik toch al best een poos leuk vind vertellen wat ik nou eigenlijk van hem vind, enige probleem hij woont aan de andere kant van het land.

Dat waren mijn “goede voornemens”! Doen jullie nog aan goede voornemens?

Nou alvast een hele fijne jaarwisseling en tot in 2011! *Eerder lukt het me niet om weer wat te posten, maar klein dingetje, binnenkort kun je een verslagje lezen met foto’s en iniminishoplog van mijn dagje in maastricht!!

Xox

6 Reacties to “Happy Newyearr!!”

  1. supketchup 30 december 2010 bij 22:33 #

    Veel succes, ook met het doorgestreepte verhaal😉 En alvast een fijn 2011!🙂

  2. beautyblossom 1 januari 2011 bij 12:16 #

    Haha ja inderdaad succes! De beste wensen meid!

  3. Britt 1 januari 2011 bij 15:11 #

    Nog een Gelukkig nieuw jaar en veel succes!

  4. Pretty Beauty Land 1 januari 2011 bij 20:03 #

    Vertel die jongen wat je voor hem voelt! Begin 2011 goed en met veeeel liefde!

    Gelukkig Nieuwjaar!

  5. Anne 1 januari 2011 bij 22:18 #

    heel veel succes met die jongen!
    & jij ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!

    Dankje voor je comment!🙂
    xxxxxxxx;

Trackbacks/Pingbacks

  1. Valentijnsdag; Go our No Go? « Watevahdude's Blog - 28 januari 2011

    […] niemand op het oog, maar dit jaar? Jullie konden het al lezen in m’n Happy Newyear bericht *klik*, maar moet ik er nu ook direct wat aan doen met valentijnsdag? Iets in de trand van een kaartje? […]

Geef een reactie

