I need your help about this;

27 Dec

In mijn schoenen verzamling konden jullie al zien, dat ik een paar rode hakken heb. Nou is jullie vast al in mijn ouftits opgevallen, dat ik nooit, maar dan ook nooit rood draag. Even voor de opfrissing hier een plaatje van mijn rode hakken.

Nu zullen jullie denken, wat moeten wij met deze informatie? Nou ik ben jullie hulp nodig? Ik vroeg me namelijk af, als iemand al eens geprobeert heeft om z’n schoenen te spuiten. Ik wou deze schoenen zwart spuiten, maar ik weet dus niet hoe dat uit zou pakken, dus iemand een idee?

Andere tips en tricks zijn natuurlijk ook welkom!!

Xox

6 Reacties to “I need your help about this;”

  1. Pretty Beauty Land 27 december 2010 bij 17:34 #

    Ooh zonde om ze te spuiten! Ik vind ze geweldig! Ik heb misschien een tip zodat je ze niet hoeft te spuiten maar ze gewoon leuk kan combineren! Ik heb namelijk ook ooit rode ballerina’s gehad en die droeg ik onder een zwarte broek met een zwart shirtje erop. Maar ik had een dun rood riempje wat ik om mijn middel deed en dan nog leuke rode oorbellen of een armband. Dus combineer je schoenen met rode accessoires. dit vind ik altijd heel erg leuk. Hopelijk heb je er iets aan!

  2. supketchup 27 december 2010 bij 23:13 #

    Ik zou ze ook niet een andere kleur spuiten, vind ze wel tof! Gewoon combineren met een rustige outfit, zodat je schoenen het knallende onderdeel van je outfit worden. Denk ook dat verven geen succes zal zijn, waarschijnlijk schilfert en schuurt dat er zo weer vanaf..

  3. Angelique 28 december 2010 bij 17:59 #

    Iemand die ik ken heeft eens de laarzen paars gespoten en het blijft aardig goed zitten hoor!

  4. Tatjana 28 december 2010 bij 20:31 #

    Ik zou ze denk ook niet spuiten…lastig!

  5. Dieuwke 30 december 2010 bij 21:08 #

    Niet spuiten! Zonde! Inderdaad zoals Pretty Beauty Land al zei, probeer het leuk te combineren. Vooral met zwart staat t erg leuk.
    En nog thnx voor je felicitatie op mn blog🙂

Geef een reactie

