Outfits met kerst

26 Dec

Vandaag zal ik jullie mijn outfits van kerstavond, en 1e kerstdag showen. Verwacht geen uitgedosde outfits, dat past niet bij mij. En ik moest op kerstavond een poos buiten staan, dus warm aangekleed! Verder moesten mijn outfits natuurlijk bankhang proef zijn, aangezien ik naar 2 weken alleen maar werken ook buiten het in de kerk zitten om ook lekker wou relaxen op de bank.

Oke, lets start; Op kerstavond droeg ik;

* Groene vest van de H&M
* Zwarte longsleeve van The Sting
* Spijkerbroek van de Scooter
* Riem van de Okay
* Beenwarmers van Terstal
* Sjaal gemaakt door mijn mamsie
* Grijze laarzen van Scapino *die alleen niet te zien zijn,ghehe*

Op 1e kerstdag heb ik smiddags geschaats met m’n “zusjes”. I know het zijn verry charming foto’s. NOT.. Maaar zo kunnen jullie mijn winterjas zien.

De rest van de dag zat ik heerlijk binnen en savonds in de kerk. En toen droeg ik dit

* Blauw vest van H&M
* Tshirt van Protest
* Spijkerbroek van Scooter
* Riem van Okay
* Beenwarmers van terstal, zelfde als kerstavond aleen grijs.
* Gele vans
* Sjaals gemaakt door mamsie

Vandaag draag ik dezelfde kleren als gister, alleen nu met een chill broek. Hoef de deur toch niet uit.

Wat vinden jullie van mijn outfits?

Xox

2 Reacties to “Outfits met kerst”

  1. supketchup 26 december 2010 bij 23:03 #

    Leuke outfits, ik hou ook wel van lekker comfy en laagjes. Zag dat groene vestje vandaag op de H&M site en toen dacht ik hmmm raar model, maar bij jou staatie wel leuk!

  2. beautyblossom 27 december 2010 bij 20:52 #

    ziet er leuk uit, niet mijn stijl!

Geef een reactie

