Nieuwe sjaal # 6423567

26 Dec

Oke, dat ik verslaafd ben aan sjaals, dat weten jullie inmiddels al. Gelukkig weet m’n moeder het ook! En de avond voor kerst, *donderdagavond dus* Breide ze dan mijn nieuweste aanwinst af!  Al een poos geleden kwam ik hele gave wol tegen bij de Wibra. En mama lief breide daar dit van. Der zitten 2 bolletjes in en een 3e bolletje is naar oma gegaan, en die is bezig met handschoenen! Hiervan volgt binnen kort dus nog een foto!

Vandaag dus mijn nieuwe aanwinst;

Dit is het resultaat. Ik ben er echt super blij mee! Hij is heerlijk warm en super lang!!

Ook heeft mama lief der een mooi randje aangehaakt. Ziet er tof uit toch, die overloop?

Wat vinden jullie van m’n nieuwste aanwinst?

Xox

Eén reactie to “Nieuwe sjaal # 6423567”

  1. Angelique 26 december 2010 bij 10:02 #

    Ziet er zeker leuk uit!

Geef een reactie

