Mijn kerst!

22 Dec

Bij ons thuis, gaat kerst altijd anders als bij de meeste mensen. We zitten bijna niet thuis, maar het is wel een top kerst! Zo zitten wij op kerstavond de hele avond in de kerk. M’n vader en ik werken allebei in de diensten mee en die diensten worden gehouden in de kerk, waar m’n moeder koster is.

1e kerstdag is er sochtends gewoon kerk, zoals overal. Smiddags zijn we dan een beetje samen en in de loop van de middag verkassen we weer na de kerk. Savonds is er kerstfeest van de kinderkerk. Dit is altijd super gezellig en natijd gaan we altijd nadrinken met alle leiding van de kinderkerk.

2e kerstdag is dit jaar een relax dagje voor ons. Geen kerk. Ookal is het dan op zondag, bij ons in het dorp is er dan maar in 1 kerk dienst! Deze dag gaan we niets doen en lekker uitrusten van alle hektiek van de dagen ervoor. Als het mooi weer is zullen we vast nog even naar het bos of als er nog ijs ligt wil ik eigenlijk nog wel even schaatsen! Ook eten wij met kerst nooit zo uitgebreid. 1e kerstdag word het waarschijnlijk soep broodjes en iets wat er bij past en 2e kerstdag gaan we misschien poffertjes bakken *met mijn kerstpakket; een poffertjes pan op elextra, netzo iets als een gourmetstel zegmaar, alleen dan voor poffertjes*

Nou en dan is de kerst alweer voorbij!

Vinden jullie het leuk om nog wat outfits te zien van kerst of iets anders? Tell me!

Wat doen jullie met kerst?

4 Reacties to “Mijn kerst!”

  1. supketchup 23 december 2010 bij 00:04 #

    Alvast een fijne kerst! En ik zou het erg leuk vinden om je outfit/outfits te zien🙂 Ik ben eerste kerstdag gewoon thuis en vier het dan met m’n ouders en broer (wat cadeautjes, lekker eten etc) en tweede kerstdag ga ik naar m’n opa, m’n familie is niet zo heel groot :p

  2. Tatjana 23 december 2010 bij 12:04 #

    Fijne kerst iig!🙂
    Ik doe niet zo heel erg veel boeiends met kerst dit jaar😉

  3. Mariel 24 december 2010 bij 13:34 #

    Leuk🙂 Wij gaan spelletjes spelen en gourmetten!

  4. Judith 25 december 2010 bij 13:50 #

    Al een fijne kerst!
    Wij gaan dadelijk kadootjes uitpakken, eindelijk haha.

Geef een reactie

