Mijn favo sieraden

21 Dec

Ik ben helemaal geen sieraden mens. Ik irriteer me dood aan mezelf als ik een ketting om heb, ik kan er gewoon niet afblijven. Het zelfde geld voor armbandjes en ringen. Toch staat het wel leuk bij een outfit, dus vandaag een kijkje in mijn sieraden. Ik heb echt super veel sieraden. Ik heb een schoenendoos vol, overal wat vandaan geshatterd. Op de markt, bij m’n moeder en oma in de kast, gekregen van m’n buurmeisje en natuurlijk zelf gemaakt! Vandaag laat ik mijn favorieten zien. Buiten deze om draag ik eigenlijk niets.

 Al mijn favoos bij elkaar op een hoopje.

Mijn ringen. Een houten, zilveren met een soort bloemen en een zilveren met een steen. De laatste komt van de wereld winkel. Alle 3 zijn het duimringen, helaas heb ik maar 2 duimen, dus draag er vaak 2 tegelijk.

M’n kettingen met stenen. Deze vind ik zo leuk! De rechtse was m’n eerste, gekregen van m’n buurmeisje toen ze ging verhuizen. De middelste droeg ik bij 2 bruiloften en de rechtse daar hou ik gewoon van!

M’n houten armbandjes. Deze draag ik het meest. Al zit ik er altijd aan te frutselen en te trekken.

Mijn kettingen van Protest! Deze zijn leuheeuk! En lange en een korte.

Overige. Zelfgemaakte armbandjes, horloge *die draag ik echt heel vaak* en een horloge ketting ding.

En dan als laatst de genen die ik alleen af heb met douchen! 3 zelfgemaakte een leren en een achterstallig bandje van het piratenfeest *niet dat ik van die muziek hou, maar het is bij me opa en oma achter het huis, ghehe*

So thats it. Vinden jullie zie leuk en wat vinden jullie van zelfgemaakte bandjes?

Xox

2 Reacties to “Mijn favo sieraden”

  1. Marieke 26 december 2010 bij 18:15 #

    Leuk! Die middelste ring is mooi❤

  2. Marjam 11 juli 2013 bij 15:50 #

    hoe maak je dat

Geef een reactie

