Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw!

19 Dec

Dat het sneeuwt weet iedereen nu wel. Sommigen houden ervan, sommigen hopen dat het snel weer mooi weer word. Ik val onder de eerste groep! Ik hou echt van dit weer. Al die sneeuw en vooral als het lekker vriest en ik ook nog kan schaatsen! Love it! Van de week en vandaag heb ik wat leuke foto’s gemaakt. Eerst woensdag tijden de scouting, toen ik langs een weiland met wat pony’s liep en vandaag ben ik even met m’n moeder naar het bos gereden. Ook heb ik nog even mijn kostuum van de fantasy fair aangedaan. Zo check the pics.

 

Wat vinden jullie ervan?

Xox

3 Reacties to “Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw!”

  1. Angelique 19 december 2010 bij 18:16 #

    Mooie afbeeldingen!

  2. Desiree 21 december 2010 bij 18:46 #

    Mooie foto’s. Vooral die eerste! Ook een leuke foto van jezelf, net een ijsprinsesje😉

  3. Tine 25 december 2010 bij 19:02 #

    Leuke foto’s! Die voorlaatste
    x

Geef een reactie

