Binnen van H&M en kleinbeetje geshopt

13 Dec

Afgelopen week vertelde ik over mijn H&M bestelling. Deze kreeg ik afgelopen zaterdag binnen! Ook ben ik vandaag nog even wezen shoppen met mijn mams. Niet zo lang, maar mijn kerstoutfit word beetje bij beetje compleet.

Allereerst mijn H&M Bestelling; van de 4 dingen die ik besteld had, gingen er 2 linia rekta naar het passen weer de zak in. Kort samen gevat, ze waren AF SCHU WE LIJK! Oke dit is wel erg overdreven. In het blazertje voelde ik me net een Topper. Ik vind de toppers best leuk, maar het gevoel hebben bij hun te horen, Nee dankje. Dan het blousje, deze zat te strak en de kleur, tja was ook niet je van het. Die zijn weer terug gegaan dus.

Het groene en blauwe vest heb ik wel gehouden. Beide zijn echt tof. Het groene vestje zit wat losser en staat wat stoerder *nouja ligt eraan waarmee je het combineert* en het blauwe vestje is wat netter.

Beide zitten echt perfect, of zo vind ik het. Heerlijk!

Dan de dingetjes die ik vandaag gekocht heb;

Grijs shirt achtig ding. Deze zit was los, maar wel super fijn!
Verder kocht ik nog wat om te hobby’en. Een pakje velletjes om kerstkaarten te maken. Echt zulke schattige plaatjes. En hierbij heb ik bijpassene kaartjes gekocht. Nu nog even in elkaar knutselen!

Het is niet heel duidelijk te zien, maar de kaarten passen perfect bij de plaatjes!

Ook kocht ik nog een nagellak van de HEMA, deze was ik alleen vergeten op de foto te zetten. Maar die zien jullie vast nog wel een keer verschijnen.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Xox

2 Reacties to “Binnen van H&M en kleinbeetje geshopt”

  1. Angelique 14 december 2010 bij 19:01 #

    leuk!

  2. Desiree 15 december 2010 bij 12:50 #

    Leuke aankoopjes!

Geef een reactie

