My outfit; Avondje werken

12 Dec

Vandaag een outfit, die k droeg bij een avondje werken. Er was een feestje bij me m’n moeder in de kerk, maar mams kon het zelf niet doen. Dus mocht ik geld verdienen! Beetje mensen bedienen, beetje kletse. Heel relax. Maar daar gaat het niet om. Het gaan om mijn outfit. Wanneer ik bij dit soort dingen help, dan moet ik er een beetje netjes uitzien, maar toch wil ik er wel als mezelf bijstaan. Vandaar deze oufit.

Wat draag ik;
* Blauw wit gestreepte blouse van de H&M
* Spijkerbroek van Only
* Blauw shirt met lange mouwen van de Sting
* Blauw zwart wit geblokte Vans
* Sjaal, gemaakt door mams

Een nette outfit die toch wat stoerder is door de schoenen en iets minder netjes lijkt door de sjaal.

Wat vinden jullie van zo’n outfit?

Xox

2 Reacties to “My outfit; Avondje werken”

  1. Angelique 12 december 2010 bij 19:55 #

    Leuke outfit🙂

  2. Tamarah 13 december 2010 bij 21:25 #

    Leuk! Door de sjaal en schoenen maak je het toch een beejte eigen!

Geef een reactie

