Geshopt;

9 Dec

Van de week heb ik weer eventjes geshopt. Het was de bedoeling om met een leuke outfit voor kerst thuis te komen, maar dit is mislukt! Maarmee kwam ik wel thuis? Not so much; 2 paar oorbellen en een dotting pen van essence.

 

Deze oorbellen kreeg ik van m’n moeder. Het zijn elven/engelen vleugeltjes met een turqoois *schijf je dat zo?* steentje. Ze zijn niet zwaar en je voelt bijna niet dat je ze in hebt. Ze komen van de C&A

Zoals je kunt zien zijn ze nog best wel lang.

Dit paar oorbellen kocht ik bij de Patty Coat, dit is een beetje een alternatief winkeltje in Meppel. Ze hebben hier gothic jurken, vestjes enzovoort. Bijpassende sieraden en kleding van Art.

Het zijn knopjes, maar wel best wel groot. Eigenlijk zitten ze best wel irritant. Maar voor € 1,50 ! wou ik ze wel proberen!

En dan als laatste de dotting pen. Hier was ik al best wel lang naar opzoek. maar bij elke kruidvat waar ik kwam hadden ze ze niet. Nu heb ik hem dan eigenlijk gevonden. Van de week maar eens even uitproberen!

Wat vinden jullie van m’n aankoopjes?

Xox

4 Reacties to “Geshopt;”

  1. supketchup 9 december 2010 bij 15:56 #

    Wauw die eerste oorbellen zijn mooi zeg, ik ga eens even een kijkje nemen bij C&A!🙂

  2. Josephine 9 december 2010 bij 16:38 #

    Die vleugeloorbellen❤

  3. Petra 11 december 2010 bij 17:58 #

    Oh, leuke aankoopjes!! Hopelijk vind je snel je kerstoutfit!!

  4. Pretty Beauty Land 12 december 2010 bij 14:27 #

    die oorbellen zijn echt gaaf!

Geef een reactie

