H&M Bestelling geplaatst

7 Dec

Vanavond heb ik een bestelling geplaatst bij de H&M. Beniewd naar wat ik besteld heb?
2 Vestjes, een blouse en een Blazer. Geen idee als ik het ook allemaal hou, maar dat zullen we dan wel zien. Dit keer heb ik wel geluk, alles is een keer leverbaar. Lucky me. Volgende week word het geleverd, dus ik ben benieuwd. Ik weet het aan de hand van deze kledingstukken, kun je niet zien wat voorn stijl ik heb. Eigenlijk heb ik geen stijl. Ik draag wat ik leuk vind. Zo heb ik nette blousjes in de kast hange, maar ook sporttruien, wijde broeken en van die standaart vestjes.

 Zijn jullie benieuwd naar wat ik hou? En willen jullie hier een artikel over zien?

Xox

Eén reactie to “H&M Bestelling geplaatst”

  1. Angelique 8 december 2010 bij 18:37 #

    Leuk! Ik ben benieuwd naar het grijze vest🙂

Geef een reactie

