New Duck

6 Dec

Jullie zijn al bekend met mijn Rubberducks verslaving. Zo kocht ik in Maastricht afgelopen week ook weer een badeend. Dit keer een Budduck! En die zijn zooooo ontzettend tof!! Ik heb der al een aantal van en hier is dan mijn nieuwste aanwinst! Dit keer is het een cowboy geworden! Ik stond ontzettend te twijfellen tussen de cowboy en een indiaan. Maar het is de Cowboy geworden!

Kijk en geniet!

 

Is die niet cute?

Xox

Eén reactie to “New Duck”

  1. daniellaaa 8 december 2010 bij 16:29 #

    Die is te geniaaall!:D echt stoer man!:D

Geef een reactie

