My Outfit; Pakjesmiddag!

5 Dec

Jaaaa, Sinterklaas is bij ons geweest! Vanmiddag heb ik dit lekker gevierd! Met wie? Papsie en Mams, Broer en schoonzussie, Opa en Oma, en mijn toffe oom! Details van Sinterklaas + kadootjes volgen deze week.

Dan maar naar het onderwerp; My outfit. Vandaag de outfit die ik met pakjes openen aanhad. Zondag is meestal mijn relax dagje en loop ik vaak in een makkelijke broek met een simpel shirtje, vest of trui. Zo ook vandaag! *let niet op mijn weirdo hooft hiernaast*

Dus wat droeg ik;
* Zwart vestje van de New Yorker *Deze heb ik afgelopen week in Maastricht gekocht.
* Blauw/groenig shirt van de Lady Sting
* Grijze dunne simpele broek van de C&A
* Zwart, zilver witte sjaal van de markt

En dan nog even 2 fotootjes van staand;

Houden jullie van zulke lekkere simpele outfits? Of leef jij je op zondag lekker uit qua kleding?

Xox

Geef een reactie

