Day 18 – Your favourite birthday

5 Dec

Mijn Favo B’day? Ik Durf het eigenlijk niet te zeggen. Mijn verjaardagen als klein meisje waren toch het leukst. Dagen van te voren al zenuwachtig zijn voor wat ik zou krijgen, het mogen trackteren op school en wie zou er allemaal langs komen? Ik ben midden in de zomer jarig en zo is het dus ook nog maar 3 keer voorgekomen dat ik niet tijdens de schoolvakantie’s jarig was. Echt heel irritant. Zo komen sommige mensen eigenlijk nooit op mijn verjaardag omdat ze op vakantie zijn. Het voordeel, ik heb vaak wel mooi weer! Maar zoals ik al zei een echte favo zit er niet bij! mijn 16e en 18e verjaardag waren niet speciaal zoals je ze bij my super sweet 16 ziet en mijn andere verjaardagen waren gewoon leuk!

Verder vermaak ik me altijd super op m’n verjaardag. De oma’s en opa komen smiddags al en blijven lekker eten. savonds komt vaak de rest van de visite. De laatste jaren maak ik zelf taart of muffins en dit valt altijd goed in de smaak. Daarna lekker een drankje en dan lekker doorzitten tot laat in de avond. Heerlijk, vooral als we lekker buiten zitten, met de kaarsjes en een lekkere dikke trui aan.

Mijn kinderfeestjes waren altijd super. Wij gingen nooit naar een pretpark, het zwembad of de bios. Wij gingen naar de bosvijver bij mooi weer, deden spelletjes in huis bij regen of liepen een leuke speurtocht! Bij bijna elk verjaardagsfeestje kwam mijn tante pannekoeken bakken en hadden we gewoon heel veel lol!

Nu hebben jullie dus een beetje een beeld van mijn verjaardagen! Maar heb jij wel een favo b’day?

Xox

Geef een reactie

