Candy Kisses lipbalsem

4 Dec

Het is alweer een poos geleden, dat ik mijn bestelling van boozyshop binnenkreeg. Vandaag dan eingelijk mijn mening over de lippenbalsems van Candy Kisses. Ik Had Watermelon en Cherry besteld.

Allereerst de verpakking. Ik vind het echt ontzettend handige vormpies! ze zijn niet te groot en lekker plat. Ideaal voor mij, aangezien ik dit soort spul altijd in m’n zakken heb. Dan de print, ook erg leuk. Je ziet duidelijk welke “smaak” het is! Dande inhoud. Tja het zijn kleine potjes, maar er zit best veel in. Enige nadeel, is dat wanneer je ze in je zakken doet ze een beete gaan smelten, zegmaar. Zelf vind ik dit niet zo erg, en zo kun je het iets makkelijkere eruithalen en op je lippen smeren.

Dan de smaakjes. Cherry gebruik ik best wel veel! Eerst was ik altijd verslaafd aan de labello’s in cherry smaak. En nu dus aan deze! De 1e keer dat ik hem gebruikte dacht ik, hell noo. Niet tof! Maar nu vind ik hem eigenlijk wel lekker. Smaakt die echt naar Cherry? Geen idee, ik eet geen Cherry’s haha!

Dan watermelon, geld eigelijk het zelfde voor als hier boven. Deze vind ik iets minder smaken als de Cherry en deze gebruik ik dan ook veel minder *lees hij ligt bij m’n make-up en smeer het op wanneer ik het nodig ben en geen andere bij de hand heb. De smaak, tja ik weet niet volgens mij smaakt het niet echt naa watermeloen, maar ik weet ook niet waar het wel naar smaakt. Het enige nadeel van beide vind ik dat ze wel een beetje plakken, vooral wanneer je het opsmeert. Zo zitten je lippen er dus onder, maar ok direct je vinger. Lekker van die plakvingers, not. Maarja dan weet je wel weer dat je het net opgesmeerd hebt, en je niet al weer wat hoeft te smeren.

Dan even kort samengevat; Handige verpakking, makkelijk uit te smeren, plakt een beetje, en opzich wel lekkere “smaakjes”

Wat vinden jullie van deze Lippenbalsems?

xox

5 Reacties to “Candy Kisses lipbalsem”

  1. Astrid 5 december 2010 bij 14:48 #

    klinkt fijn! ^^

  2. Judith 5 december 2010 bij 19:40 #

    Ja, klinkt goed zeg!🙂

  3. Pretty Beauty Land 5 december 2010 bij 22:23 #

    Dat lijkt me wel wat!

  4. Tara 6 december 2010 bij 16:49 #

    volgens mij ruiken deze echt suuuper lekker!

    • Juudith 6 december 2010 bij 16:51 #

      Jaa klopt!! Of er zit wel een appart geurtje aan, maar niet dat ze stinken ofzoo!

Geef een reactie

