Back from LalalalaLimburgg!

30 Nov

Een dag te laat, maar ik ben terug uit Limburg! Hoe het was? Helemaal geweldig! En ik baal ontzettend dat ik weer terug ben!

Zondag ochtend zijn we heen gegaan. Rond kwart over 9. Met 2 auto’s. Mam en ik in 1 en Pap in de andere. In Roermond gestopt om even te shoppen. Heel knap van mezelf, niets gekocht! Der was gewoon niets leuks! Niet zo lang rondgelopen dus, en toen verder gereden! Aangekomen bij het huisje, eerst een wat gedronken met de verhuurder en toen spulletjes uitgepakt! Het was echt super weer, en der lag ook nog sneeuw, dus gingen we even een stukje wandelen! Naar boven gewandelt, waar onze camping *nouja onze, waar we al heeeul lang komen* zit en daarna weer na beneden. Boodschappies gedaan, gegeten en gechilt int huisje.

Maandags, eerst naar Maastricht geweest en daarna naar een grot in valkenburg. In maastricht heb ik een vestje gekocht bij de newyorker, een badeend voor mezelf en een sleutelhangerdingachtig brandweerbadeend voor me broer. In valkenburg niets gekocht en de grot viel ook een beetje tegen. Toen we in maastricht liepen begon het te sneeuwen en dat hield niet meer op. Jaaa, mijn wens kwam uit. Alleen viel er iets te veel. Snel boodschappe gedaan, en toen maar besloten dat ik niet meer naar huis ging. Der stonden overal, maar dan ook echt overal files.

Vandaag eerst even met de auto van pap naar de garage geweest en daarna met mam naar de camping gegaan. Daar even rond gekeken, gelopen en toen kwamen we de eigenaar tegen en daarna z’n zoon. Even lekker gekletst en naar 3 zoenen met de zoon weer weg gegaan. Tja en toen was mijn vakantieachtigietsding weer voorbij. Echt super balen, en ik wil dus écht weer terug! Maar helaas.. Het moet weer even wachten. Misschien gaan we nog even een daggie heen, maar waarschijnlijk niet. Dus word dus pas weer 2011.. Balen!!

Hoe was jullie weekeind en hebben jullie nog last gehad van de sneeuw?

Xox

Eén reactie to “Back from LalalalaLimburgg!”

  1. Angélique 4 december 2010 bij 17:33 #

    Wat leuk!

Geef een reactie

