Updat 30 days Challange & nachie weg!

27 Nov

Oke, mijn start van de 30 Days Challange ging goed! Dit hield ik een aantal dagen vol, helaas niet zo lang. Zo poste ik in 1 keer een aantal dagen in 1 keer, of op een dezelfde dag. En nu ben ik dus blijven hangen op day 17. Terwijl vandaag day 20 aan de beurt was! Oke schandalig! I know!

Dus ik heb besloten om gewoon door te gaan met de 30 days, alleen niet elke dag wat. Zowiezo is het elke dag posten van een stukkie wat lastig voor mij. De ene dag zit ik de hele dag thuis en de andere dag moet ik werken van 9 tot 5 en dan savonds nog naar school. Dan zie ik de hele dag geen pc. Dus de 30 days ga ik gewoon leuk door doen, alleen op de dagen dat het leuk is en er niet alleen maar 30 days dingen zijn.

Dit verhaaltje hoort dus ook direct bij het aantal artikels wat online komt. De ene dag niets en de andere dag 2 of 3. Maar anders kan het helaas niet!

Dus kom vooral al en toe langs, dan is het altijd een verrassing hoeveel nieuwe berichten erzijn!

Verder wou ik even vertellen, dat ik morgen *zondag* samen met m’n ouders naar Limburg verkas. Op de heenweg gaan we langs de Outletshopdinges in Roermond en waarschijnlijk naar de grotten in Valkenburg en maandag gaan we naar maastricht. Lekker shoppen! En dan savonds ga ik weer naar huis toe en blijven m’n ouders daar nog even! Dus volgende week een uitgebreid verslag, met eventueel foto’s *als ik die ga maken* en waarschijnlijk een shoplog!

Xox

Geef een reactie

