New Boots!

26 Nov

Van de week kon je al lezen dat ik *alweer* nieuwe laarzen gekocht had en vandaag laat ik ze aan jullie zien! Ik vond deze laarzen al een hele poos gaaf, maar de prijs was met net iets te. Nu waren ze deze week in de aanbieding! Dus kon ik ze natuurlijk niet laten liggen! Om welke beauty’s gaat het? De ANWB laarzen van Human Nature! Je ziet ze veel bij oudere mensen *zo ook mijn moeder draagt ze* Maar ze zijn zo ontzetten fijn, eigenlijk helemaal niet lelijk en super warm! De binnenkant is lekker gevoerd met schapenvacht! *volgens mij* Heerlijk! Verder zijn ze van zwart leer. Ze zijn best hoog en komen tot net iets onder m’n knie. Verder zit er een gesp aan, die als het goed is versteld kan worden, en er staat ergens heel klein het logo van Human Nature!

Ik ben echt super blij dat ik ze gekocht heb, en heb ze al veel aangehad deze week! Heerlijk met dit koude weer!

Wat vinden jullie van m’n nieuwe schoenen?

Xox

Eén reactie to “New Boots!”

  1. Tine 26 november 2010 bij 21:28 #

    Ik hoop dat ik morgen mijn droomboots ook spot🙂
    x

Geef een reactie

