The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

25 Nov

Ja binnenkort is het zover, Het 3e deel van Narnia komt in de Bios! Een aangezien ik een groot Narnia fan ben, moet ik dit natuurlijk zien! En ik las in de krant dat deze film 9 december uitkomt! Hoe relax!

In dit deel komen Edmund, Lucy en Caspian weer voor, maar ook Rippertjiep en Aslan. Dit keer gaan Susan en Peter niet mee naar Narnia, maar een neefje van de Pevensie’s wel! Aangezien ik het boek gelezen heb, ben ik erg benieuwd naar deze film en wil ik toch eigenlijk ook wel naar de Bios om hem te bekijken!

Ook benieuwd naar de Trailer, kijk dan even dit filmpje.

Ben jij ook benieuwd naar deze film?

Xox

Geef een reactie

