Sint met school

25 Nov

Afgelopen dinsdag heb ik mijn 1e sintkadootje mogen ontvangen! I know het is een beetje vroeg, maar anders werd het pas na sinterklaas. Maar we hadden met school een uitwisselingsopdracht. Dit hebben we wel vaker. Dit keer in het thema sinterklaas en dit keer kreeg je ook mee wat je gemaakt hebt. *normaal neem je je eigen spullen weer mee na huis toe*.

Maar wat was de bedoeling? We hadden de les ervoor lootjes getrokken. Nu moesten we een leuk kadootje, een ondergrond voor een bloemstuk en bloemen en of planten meenemen voor de gene op je lootje. En dit in totaal voor 20 euro! Aan het eind van de les ging je dus naar huis, met een leuk bloemstuk, wat jezelf gemaakt had en een leuk kadootje!

Wat kreeg ik? een hele leuke grootte ronde pot van rietwerk en 2 rieten hartjes om op te hangen! En ik vind die dingen zoooo leuk! Veder kreeg ik een aantal plantjes *ik zal jullie niet lastig vallen met namen*, 2 lange amaryllisen en 2 soorten blad. En hiervan kon ik dan een mooi stuk maken, of dat heb ik geprobeerd!

Dus dat waren m’n 1e sint kadoo’s! Ben echt super blij mee! Verder hebben we lootjes getrokken met de familie en dat gaan we 5 december samen “vieren”. Dus dan komt er weer een verslagje!

Hebben jullie al sint kadootjes gehad en vieren jullie nog sinterklaas?

Xox

Geef een reactie

