Day 17 – Your favourite memory

25 Nov

Mijn favoriete herinneringen? Tja die liggen toch wel allemaal zo ongeveer in Limburg. De plek waar ik al vanaf mijn 4e kom. Waar ik me vermaak, de tijd van m’n leven heb, super vrienden heb en vooral me erg fijn voel! Zo maakte ik hier fijne dingen mee, maar ook iets minder toffe dingen. Hier heb ik goeie vrienden leren kennen, maar ook de dokter bezocht met een kapotte schouder, arm en knie. Die 3 weken in het jaar, die ik dan doormaak met m’n vrienden van daar, zijn echt de beste weken van het jaar! Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen!

Wat is jullie favoriete herinnering?

Xox

Geef een reactie

