Day 16 – Your first kiss

25 Nov

My First kiss? Tja laten we het daar maar niet over hebben! Zoals jullie in my First love al konden lezen, Heb ik wel wat vriendjes gehad. Maar mijn 1e kus kwam bij mijn 1e wat langere vriendje. Hij was al wat ouder, en had volgens mij wel eens met meisjes gezoend! Ik had nog nooit gezoend dus super spannend. Ook moet ik zeggen dat ik altijd best wel preuts ben en eigenlijk nooit met een jongen zoende, waar ik geen verkering mee had. Ja best wel erg, maar ach. Zo begonnen we op een gegeven moment een beetje te smse over zoenen, en als we dat niet eens een keer moesten doen. Tja het hoort er toch een beetje bij. Zo was mijn 1e zoen, totaal niet romantisch en had ik totaal geen gevoel van dat het fijn was. Ik was alleen maar bezig met gaat het wel goed, doe ik het wel goed! Mijn 1e zoen was bij mij thuis in de gang. Ik was schijtsbenauwd dat er iemand de gang in zou lopen en het zou zien! Best wel erg! Hierna ging het vrij snel uit met mijn firstkiss jongen en van een 2e keer zoenen kwam het ook niet! Gelukkig waren er nog andere jongens!

Hoe was jullie 1e kus? Romantisch of net als bij mij, een beetje onwennig en apart?

Xox

Geef een reactie

